Etter konstituering.

Nå har jeg hatt noen uker fri, og selv om det føles rart å ikke være opptatt det meste av døgnet, innrømmer jeg gjerne at det er godt å ikke ha full timeplan hver dag.

Som ordfører var det travle dager, og det er også mange oppgaver som jeg vet vi ikke har maktet å løse slik vi skulle ha ønsket det. Jeg har satt umåtelig stor pris på de positive tilbakemeldingene jeg har fått i disse åtte årene, og jeg håper at den nye ordføreren får like mange innspill. Det beste grunnlaget for å endre kurs er gjennom positive og negative tilbakemeldinger fra de som er direkte berørt.
Det skjer mye i Selbu, og jeg har deltatt på mange arenaer der jeg har truffet mange mennesker og opplevd mye fint og interessant. Siden jeg verken har små barn eller andre private omsorgsoppgaver, har det vært mulig å være ekstra synlig i lokalsamfunnet.
Den nye ordføreren har små barn som trenger oppfølging, og det kan nok ikke forventes at han deltar «overalt» slik jeg har gjort. Som bestemor stiller jeg gladelig opp når han har ordføreroppgaver, men som far er det viktig at han kan sette av tid til familien.

Målet med bloggen min har blant annet vært å få et større politisk engasjement, og jeg håper at alle som har fulgt meg har fått godt innsyn i det som skjer i kommunen.

Takk for fine år som ordfører i ei vakker bygd med mange positive innbyggere!

Legg igjen en kommentar

