Fridager.

De to siste dagene denne uken tok jeg fri fra kontoret. Jeg har selvsagt vært tilgjengelig på telefon og behandlet noen eposter, men det meste av tiden har jeg brukt til å koble litt av fra politisk arbeid.

Torsdag kveld dro jeg sammen med svigerdatter og barnebarn til Monsberga i Stjørdal, der kulturskolen i Selbu sammen med Stjørdal kommune og Ole Vig vgs underholdt med musikk, drama, dans og utstillinger. Dette er et samarbeidsprosjekt som startet i fjor, og i et fantastisk flott område med mange «scener» fikk vi se og høre dyktige ungdommer langs «eventyrstien».
Takk til initiativtakere og aktører for nok en opplevelsesrik kveld med kulturskolen.

Kommende uke er det ikke så mange møter på dagtid, men tre kvelder er opptatt med partiarbeid. Jeg er medlem i nominasjonskomiteen i fylket og i programkomiteen lokalt, noe som gjør at jeg må påregne å bruke noen kvelder før alt er i havn.

Legg igjen en kommentar

