Ferien er over.

Nå er en fin sommerferie over. Selv om vi ikke har hatt sol og varme hele sommeren, har det stort sett vært bra vær i mine ferieuker.

Sammen med barnebarn fikk jeg flere dager med bading i «Skultrøraset» , og sammen med gode venner hadde jeg en fin tur med buss og tilhørende cruise i Østersjøen. Noen rolige døgn på hytta ble det også på slutten av ferien.
Det kommer selvsagt eposter om det er ferietid, og enkelte dager har jeg gått igjennom disse og videresendt det som er nødvendig. Ellers har det heldigvis ikke skjedd noe som gjorde at jeg måtte avbryte ferien.

Timeplanen framover fylles raskt opp, og på fredag gleder jeg meg til den årlige grilldagen for pensjonistene i kommunen. Håper på godt vær!

Legg igjen en kommentar

