Fine feriedager.

Siden det var høstferie i skolene i inneværende uke, tok jeg et par feriedager. Trivelig samvær med mange barnebarn fikk tankene over på andre ting enn politiske saker.

Fredag valgte jeg å si ja til en møteavtale, og dermed ble det litt jobbing på kontoret og noen samtaler med flere i administrasjonen, men det ble bare  «kortdag» på kontoret.

Helga har vært fantastisk flott, og både lørdag og søndag var jeg ut på tur. Med fine høstfarger og ren og fin luft, er det godt å være ute.
Kommende uke er det mange møter, og derfor brukte jeg noen timer i helga på å lese dokumenter til formannskap og kommunestyre og utforme forslag som jeg sendte til mine samarbeidspartnere.
Jeg tok meg også tid til å gå mer nøye igjennom forslaget til barnehageplan som nå er sendt ut på høring. Det er gjort et grundig arbeid med dokumentet som bør være et godt nok grunnlag for oss til å fatte vedtak om framtidig barnehagestruktur. Håper vi får inn gode høringsuttalelser som ikke bare omhandler geografisk plassering , men også kvalitet og størrelse på hver enhet.

Kommende ukes tre første dager er fyllt opp med møter, og på fredag planlegger jeg å ta en fridag. I helga skal den årlige TV-aksjonen avvikles, og der deltar jeg selvsagt som vanlig.

Legg igjen en kommentar

