Ferien er over.

En fin avslappende sommerferie er nå over. Selv om været ikke har svart til forventningene, har jeg slappet av og hatt fine dager sammen med familie og venner.

Som ordfører vil det alltid være noen telefoner å besvare, og jeg har også sett på epost noen ganger, men stort sett har jeg fått koblet av fra politisk arbeid. Når jeg i tillegg vet at varaordfører skjøtter jobben godt når jeg er borte, er det absolutt ingen grunn til ikke å slappe av.
Også i sommer har det vært stor aktivitet i bygda. Det har vært handballcup, Sommerfestival, Selbufestival i gammeldans, Selbumartna, Pilegrimsritt og mange andre mindre arrangementer. Dette hadde ikke vært mulig uten alle frivillige som stiller opp på dugnad flere helger hver sommer. Jeg kan på nytt konstatere at dugnadsånda lever i beste velgående i Selbu. En stor takk til alle som bidrar med aktiviteter som beriker hverdagen både for oss som bor her og for besøkende.

I kommende uke er det ikke så mange avtaler på blokka , men det er mange saker som kan følges opp nå som de fleste ansatte er ferdige med ferien. Jeg ser i alle fall fram til å ta fatt på nye utfordringer sammen med gode politikerkollegaer.

Legg igjen en kommentar

